klein berichtje - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu klein berichtje - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

klein berichtje

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

10 Juli 2008 | Indonesië, Kuta

...want nog weinig te melden. maken zeer langzame vorderingen op de surfplank, maar dat mag de pret niet drukken. Maya's uitgaanspoging is helaas in het water gevallen door allerhande miscommunicatie met mobiele telefoons ed, dus dat was wel echt sneu. Maar wie weet een goede reden om later zelf nog eens terug te gaan naar Bali...
Vandaag nog een laatste shoppoging gedaan in het zogenaamd wat 'funkier' gedeelte van Kuta, maar wij zijn wrsl te verwend, want konden niet echt slagen. Alleen Michiel, die thuis zijn witte linnen broek vergeten was in te pakken, en al weken klaagt dat er voor mannen niets te shoppen valt op Bali, heeft een hele mooie witte broek gevonden in een winkel 'dejong' geheten! haha. verder zijn Bali en ik het zeer oneens over de maatnotitie "L" of "14", want dat is meestens nog steeds een soort maatje 36 :-(. (nee, ik ben echt nog niet dikker geworden, want al mijn andere kleding pas ik nog prima :-( grrrr).Wel nog 2 redelijke bikini's kunnen scoren, die na de zws hopelijk nog net iets beter gaan passen ;-) hihi.
Morgen Maya's laatste dag, nog 1x surfen en dan naar het vliegveld. M en ik gaan dan een auto huren voor de resterende 2 weken, zodat we kunnen gaan en staan waar we willen zonder al het gedoe met bussen, treinen en taxi's. Voorlopige planning is 2 dagen Nusa Lempongdan (dat spel ik even uit mijn hoofd :-)), een klein eilandje ten zuidoosten van Bali en daarna terug naar Ubud, omdat daar een of andere zeer bijzondere en zeldzame crematietoestand plaats gaat vinden de 15e.

Tot later maar weer, en duimend voor beter weer voor jullie allen,

XM&M&M

  • 10 Juli 2008 - 14:26

    Truus:

    fijn, weer iets van jullie te horen.hier weinig nieuws en 't weer is"bewolkt",maar 't schijnt beter te worden!
    jammer voor maya dat e.e.a. niet lukte;ze heeft wel nog jaaaaaren de tijd om 't weleen x mee te maken.wens haar goede terugreis.
    jullie beiden nog heel veel plezier. xxxtr.

  • 11 Juli 2008 - 10:36

    José En Folkert:

    Fijn dat jullie voor de laatste 2 weken een auto huren.Kijk goed uit,want af en toe denk je dat er geen verkeersregels zijn.Iedereen doet maar wat hem het beste uitkomt.
    Wij hebben eens een asverstrooiing in de zee gezien. Groot feest op het strand en op een gegeven moment liepen 2 mannen met een Urn de zee in,zo ver als ze konden om daar de as te verstrooien.
    We kijken uit naar de volgende avonturen.
    Veel liefs en geniet er van.

  • 12 Juli 2008 - 10:08

    Helga:

    Lekker rond aan het scheuren? Ik las net toevallig op iemand's Hyve dat ze pas bij 19 weken iets "voelde", dus je hebt nog even te gaan.

    Gisteren ben ik uit eten geweest in Muiden met ex-collega's. Lekker, gezellig, maar door miscommunicatie stond ik om 23u30 op een metrostation in de Bijlmer waar ik nog 20 minuten moest wachten. Was blij dat ik geen I-Phone had ;-) De lift die ik zou krijgen bleek opeens niet te kunnen, grrr.
    De metro gaat nu even niet verder dan Amstel, maar gelukkig kon ik daar nog net tram 12 in. Ik voelde mij totaal niet op m'n gemak en was blij toen ik veilig thuis was.
    Het lukte heel slecht om in slaap te komen en ik heb naar gedroomd. Om 7 uur schrok ik wakker van en enorme knal, of eigenlijk meer het geluid alsof er iets neerstortte: soort gefluit en dan "BOEM". Blijkt nu een blikseminslag in A'dam West te zijn geweest waarbij 100 mensen zijn ge-evacueerd.

    Vandaag gelukkig leukere dingen: straks naar Hoorn om katjes te knuffelen. Hopelijk heb jij geen rare dromen meer en genieten jullie je helemaal gek!

    Knuffels en toedels!

  • 17 Juli 2008 - 22:02

    Truus:

    als je nog eens op de "trage"internetsite komt, lees je dan even je privé-mail?
    dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Bali en Java, tot 11 juli reizen we rond met 3,5 persoontje (Michiel, Maya, Michelle en Minimi) en de laatste 2 weken nog zonder Maya die dan verder gaat bijbruinen en uitrusten op Bakkum...

Actief sinds 10 Nov. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 48975

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 15 Augustus 2016

Met Miss Saphire naar Frankrijk

05 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Kroatie werd Italie en Duitsland

24 Mei 2013 - 22 Juni 2013

Italie 2013

03 Mei 2012 - 30 Mei 2012

Griekenland 2012

04 September 2011 - 27 September 2011

Italië 2011

21 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: