shop till drop in Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu shop till drop in Ubud - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

shop till drop in Ubud

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 Juni 2008 | Indonesië, Ubud

ha! Daar is ie dan, ons 1e bericht. Vrees niet, we zijn nog zeer ongedeerd en al helemaal uitgejetlagged. Zaterdagmiddag rechtstreeks vanuit het vlieggveld naar Padangbai en hier enkele dagen geslapen en gerelaxed. Padangbai is een nog redelijk rustig vissersplaatsje met een mooi klein strandje, waar we de eerste zon & massages over ons heen hebben laten komen. Eergisteren direct door naar Ubud, het toeristische shopparadijs van Bali, hetgeen Maya bijna een shoppingburn-out bezorgd heeft. Gelukkig is ze daar nu net goed van hersteld door een 3,5 uur durende massage-, scrub-, flowerbath- en manicuresessie. Terwijl wij gepamperd werden in enkel een weggooi onderbroek die het midden had tussen een luier en een douchemuts met 3 gaten, was Michiel dapper 30 km door de middagzon aan het zwoegen op een mountainbike van de berg Batur terug naar Ubud. Wel bergafwaarts gelukkig. Naast winkels, winkels en nog eens winkels, bevindt zich hier ook het culinaire centrum van Bali. Daarom ga ik nu snel afsluiten om mijn door minimi geminimaliseerde eetlust optimaal te benutten in weer de volgende Warung vol jummie lekkernijen... Waarna vroeg naar bed en vroeg weer op (4.00 am) om door te vliegen naar Java, vanwaar ik over een paar dagen verder hoop te berichten. Michiel heeft hard gefietst en is hongerig, dus... tot later! Veel liefs van ons allemaal,

XMi

• 26 Juni 2008 - 12:08

Cora:

We begonnen ons zachtjes ongerust te maken - Folkert en José ook - en terwijl ik worstelde met een sms kwam een teken van leven binnen -> saved by the mail :)) Wederom was geen bericht goed bericht.Fijn dat jullie midden in een verwenparadijs waren om te starten - ontstressen lijkt me heel wijs en ... plezierig !
    Geniet volop verder en veel liefs van Gerrit en Cora

• 26 Juni 2008 - 12:38

José En Folkert:

Wat een opluchting dat jullie het goed maken en genieten van alle luxe en diensten die het land te bieden heeft.Ga zo door, want er is nog zoveel om van te genieten.Wij maken ons niet meer ongerust en wachten geduldig het volgende bericht af.

• 26 Juni 2008 - 20:05

Helga:

Aaaaah!!! Ik wil ook nu al weg! Maar goed, wie wat bewaard heeft wat. ofzo.
    Ben helemaal in de war over die wegwerpslip. Waar is het 3e gat voor? Een klepje zodat je tussen de behandelingen door makkelijk naar de wc kan? Hmmm. De behandelingen klinken in ieder geval heerlijk!
    Wel fijn dat Michiel jullie dat laat doen en zelf gaat fietsen. Hoewel ik behoorlijk wat overeenkomsten tussen hem en A begin te ontdekken (trein ipv taxi, fietsen ipv kuuroord, digirantsoenen instellen....;-) is er toch een verschil. A zou alles doen om me ook op die fiets te zetten. Maar misschien heeft M wel pogingen in die richting gedaan?

Hier is alles oké. Sipje voelt zich steeds beter thuis. Dwz: hij plast nu niet meer op de bank, maar doet poepjes en kotsjes op looproutes en op stoelen. Hij komt gezellig bij me in bed liggen en is niet meer zo ontzettend schrikkerig.

Het weer is niet om over naar Bali te schrijven, maar ook niet helemaal verkeerd. Verder heeft Nederland verloren van Rusland en ik had notabene helemaal een stijve nek van de spanning de dag erna. André's oranje koeienmuts bleek gejat te zijn in de kroeg. Her en der vinden rituele Welpie verbrandingen plaats, maar verder is men het voetbal gelukkig weer vergeten.

Van Truus heb ik nog niets gehoord, maar die zal d'r debieltje wel niet meehebben. Ik neem aan dat ze zich vermaakt!
    Jouw sms-en zijn aangekomen. De tijdstippen dat je de mijne hebt ontvangen zijn raar, maar ik zal het tijdsverschil trachten te onthouden.

Dikke kus van zus, tante en broertje Sip.

• 27 Juni 2008 - 09:35

Michelle:

het derde gat is voor je middel :-) kijk maar naar j e eigen onderbroek, die heeft ook 3 gaten. en een douchemuts 1...
    hihi

• 27 Juni 2008 - 11:51

Helga:

Nietus! Een douchemuts heeft 1 gat, om je hoofd in te steken. Onderbroek heeft 3 gaten: 1 om je middel en 2 voor je benen. tenzij je je een geamputeerd been hebt natuurlijk, dan 1 beengat dichtgenaaid. Uitzonderingen: mannenslips met zo'n maffe gulp. Echt een idiote uitvinden. Ik hoop dat je die van Michiel hebt weggegooit of verboden. het mooiste is een lekkere strakke boxershort van Claessen. En nu draaf ik door, sorry, moet weer aan het werk!

• 27 Juni 2008 - 17:58

Helga:

Oeps, reactie niet goed gelezen...