overstappen... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Berge - WaarBenJij.nu overstappen... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

overstappen...

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

05 Juli 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

...duurt best lang. ben Michiel al kwijt geraakt, dus mezelf maar gaan vermaken achter de £1 internetmachines...
nog een uur voordat we weer vliegen :-)
Vannacht kort nachtje (3 uurtjes), dus net een heel fijn zacht vliegtuigkussentje met vachtje gekocht. zzzzzzzzzzzz spinspin zzzzzzzzz

xmi

• 05 Juli 2007 - 14:59

Cora:

Ach - wat lief dat je zo snel al weer aan ons denkt :)) Hoop wel dat je Michiel terug gevonden hebt + goede vervolgreis hebt gehad.
    Fijne tijd en tot mails,
    Gerrit en Cora

• 05 Juli 2007 - 19:05

Helga:

3e poging.... Ik mag niet reageren geloof ik.

Owjeeeh! Zat je niet in de stress dan dat Michiel kwijt was? Om die reden bind ik André altijd vast, het was nog best lastig om een tuigje in zijn maat te vinden ;-)

Hoop dat je lekker hebt geslapen op je vachtje, behouden aankomst, kuzzzz van zussss.

• 06 Juli 2007 - 08:12

Helga:

Wisten jullie dit wel:

Mensenrechten
    Volgens berichten van Amnesty International vinden in Trinidad en Tobago martelingen en oneerlijke processen plaats en wordt de doodstraf ongeëigend toegepast.

Homoseksualiteit
    Onder artikel 8 (18/1) van de immigratiewet is het homoseksuelen verboden om Trinidad en Tobago in te komen. Homoseksualiteit is verboden en wordt met gevangenisstraffen bestraft.

Trivia
    De munten in Trinidad zijn identiek aan de oude Nederlandse munten (1 cent, stuiver, 10 cent en het kwartje), hetzelfde materiaal, dezelfde grootte, maar een afwijkende opdruk en de waarde in Trinidad en Tobago dollar of, zoals ze het lokaal noemen, trinidollar.

Bron: Wikiepedia.

Dussss, kiek mar uut en neem leuke muntjs mee terug!

Kuzzen!