lui larfje returns... - Reisverslag uit Charlotteville, Trinidad en Tobago van Michelle Berge - WaarBenJij.nu lui larfje returns... - Reisverslag uit Charlotteville, Trinidad en Tobago van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

lui larfje returns...

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

11 Juli 2007 | Trinidad en Tobago, Charlotteville

Vandaag vroeg opgestaan (6 uur) om 3 uur door de junle te lopen met gids Cheldrach. Ondanks dat hij een vervaarlijk zwaardgroot mes bij zich had, hoefden we ons toch helaas niet al lianen kappend een weg te banen door regenwoud van Tobago. We liepen keurig over een oud karrespoor in een boog via het noorden hoog boven Charlotteville langs. onderweg natuurlijk meerdere prachtige vergezichten en velerlei natuurschoon. Zo zagen wij oa 2 landcrabben (nooit geweten dat die ook op het land voorkomen, zie foto) en hebben we fruit geproefd dat een soort kruising is tussen een appel en een peer. Na 3 uur uitgeput en bezweet 'even' op bed gaan liggen en allebei in een diepe slaap gestort. Michelle had daarna hoofdpijn en was misselijk (misschien toch niet zo'n geweldig idee om tijdens je ongesteldheid al bloedend en krampend ontdekkingsreiziger te spelen :-( maar was wel mooi om te zien allemaal. een HEEL STOER natuurlijk!). Vanmiddag violenboek uitgelezen (helaas, mooi geschreven, maar niet aan mij besteed) terwijl Michiel is gaan snorkelen in Pirate's Bay (zie nu bijgeplaatste foto's bij eerdere berichten). Straks gaan we eten op het strand bij een naamgenote die voor ons een ' local dinner' gaat koken.

  • 12 Juli 2007 - 08:05

    Ilse En Guido:

    Hallo luie levensgenieters!

    Nou, elke keer als we jullie foto's zien van dat prachtige eilandje dan zit ik hier te zuchten van jaloezie. Ik heb Guido al gevraagd wanneer wij nu eens afreizen naar zo'n vreselijk oord in de Carribean, maar je kent Guido.... Hij heeft nu de ultieme oplossing gevonden om aan mijn verlangens tegemoet te komen...we gaan een dagje naar naar Ameland :-))))

    Nou geniet er maar van en doe de groeten aan John Sparrow!!

    liefs en groetjes,
    Ilse, Guido, Fleur en Margo

  • 12 Juli 2007 - 16:46

    Cora:

    Het is haast niet bij tehouden om te reageren voor werkende mensen :) Gelukkig hebben jullie even flink gelopen, anders werd het wel erg lui !
    Hebben jullie ook contact met anderen - behalve boodschappen doen, eten e.d ?
    Hoe was het local food - crab met saus ?

    Geniet lustig verder,
    liefs - Gerrit en Cora

  • 12 Juli 2007 - 17:48

    Helga:

    Maar hopen dat Ilse aanstaande w-end naar Ameland gaat, dan wordt het weer tenminste tropisch...

    Hoop dat de maandstonden in hevigheid af zijn genomen, maar goed dat je nog vlak voor vertrek zo'n megagroot pak met... hebt meegnomen.

    Heb inmiddels wat 'before' en 'in proces' foto's op m'n Hyve geplaatst, zal het een beetje proberen bij te houden.

    Blijf genieten!

  • 13 Juli 2007 - 09:05

    Britta:

    lieve michelle,
    wat leuk om zo steeds weer wat van je te horen. Ik ben ouderwets dus dus ik denk ook, wat moet je nu dan straks vertellen als je terug komt want dan weet ik alles al.

    M; "Het was heel erg leuk geweldig huisje...blblb"
    B;"weet ik al...."

    Maar ik lees alles en vind het leuk! Hopenlijk tot snel. Ik denk
    dat ik dan weer weg ben, maar we zien wel.

    Oja en denk niet dat ik niets mee maak he. Ben net terug uit Sarajevo, heel avontuurlijk! Maar daar over later meer...

    Heel veel leifs ook aan de man.

    Britta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Bali en Java, tot 11 juli reizen we rond met 3,5 persoontje (Michiel, Maya, Michelle en Minimi) en de laatste 2 weken nog zonder Maya die dan verder gaat bijbruinen en uitrusten op Bakkum...

Actief sinds 10 Nov. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 48958

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 15 Augustus 2016

Met Miss Saphire naar Frankrijk

05 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Kroatie werd Italie en Duitsland

24 Mei 2013 - 22 Juni 2013

Italie 2013

03 Mei 2012 - 30 Mei 2012

Griekenland 2012

04 September 2011 - 27 September 2011

Italië 2011

21 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: