Aankomen en vertrekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michelle Berge - WaarBenJij.nu Aankomen en vertrekken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

Aankomen en vertrekken

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

20 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Vanmiddag thuis gekomen na weer een volle drukke week Oerol om meteen mijn koffer opnieuw in te pakken voor 5 weken Indonesie. Wat ben ik toch een mazzelaar :-). Jij krijgt dit bericht omdat je ooit aangegeven hebt mijn reisdagboek wel te willen volgen. Wil je dat inmiddels (of deze keer) niet meer, dan kan je je onderaan dit bericht afmelden. Als het niet lukt mag je mij ook mailen of ik je zelf van de lijst kan halen. Nog de laatste dingetjes inpakken, vroeg naar bed en dan morgenochtend de lucht in...
Tot het eerstvolgende internetcafe of tot in augustus...

XMi

• 20 Juni 2008 - 20:14

Helga:

Uiteraard wil ik alles volgen! Geniet ervan met z'n 2-en, 2,5-en en straks met z'n 3,5-en ;-)

Sipje is ook begonnen aan zijn vakantie bij mij. Deze keer verschuilt hij zich niet achter de bank maar ligt prinsheerlijk op mijn bed. Gezellig!

• 20 Juni 2008 - 21:07

Cora:

Wat een vlotte meid dat je dit alweer in de startblokken hebt, terwijl je je koffer nauwelijks gepakt hebt!Heb het helemaal fantastisch samen !!!!

• 21 Juni 2008 - 09:57

Sonja:

Hoi Moppie

No heel veel plezier. Ben je wel weer lang weg. Daarna gezellig weer een keer bijkletsen. Ben weer benieuwd naar al je avonturen. Geniet en liefs ook voor je mannetje

• 21 Juni 2008 - 13:44

Maaike:

Je bent weg. Echt weg! Zo niet leuk!! Natuurlijk wens ik jullie veel plezier, maar ik ga nog even simmen dat ik je pas 11 augustus weer zie. Tjesus, 11 augustus. En dan ben je dik en was ik er niet bij om het te kunnen hebben zien groeien. Ook balen. Je ziet, jij mag eigenlijk niet weg van mij. Je moet altijd bij me blijven en nooit meer loslaten.

Nou een klein dagje dan maar.

Dag lieverd, wees veilig.
    XM

• 22 Juni 2008 - 09:44

Folkert En José:

Wel hectisch om van het ene evenement in het andere avontuur over te gaan. Een hele fijne tijd toegewent en we zijn benieuwd hoe de reis zal verlopen.