Italiaanse inquisitie in het toiletgebouw... - Reisverslag uit Civitella Del Lago, Italië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu Italiaanse inquisitie in het toiletgebouw... - Reisverslag uit Civitella Del Lago, Italië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

Italiaanse inquisitie in het toiletgebouw...

Blijf op de hoogte en volg Michelle

09 Juni 2013 | Italië, Civitella Del Lago

"wat kom jij hier doen?"
"ik ga even naar het toilet"
"hoe heet jouw man?"
"Cor"
"en hoe heet jij?"
"Harma"
"waar wonen jullie?"
"in Nederland"
"ik heet Roemer en mijn broertje heet Borre en mijn papa Michiel en mijn mama heet Michelle"
"mooie namen hoor"

Aldus het kruisverhoor waaraan elke bezoekster van het toiletgebouw vandaag onderworpen werd door onze kleine inquisiteur. Ik kon mijn lachen bijna niet onderdrukken terwijl ik de gesprekjes aanhoorde van onder de douche. 

"zeg, jij bent ook snel" (na een toiletbezoek)
"hoe heet jouw man of jouw vrouw?" (bij de 4e bezoekster opeens verbazingwekkend politiek correct)
"mmm, waarom heb jij allemaal krassen op je been? En je hebt ook nagellak!"

Het was vandaag onze laatste dag hier in het kleine paradijsje van camping 'il Falcone'. Het plan was een lekker relaxdagje aan het zwembad, maar helaas werkte het weer (weer) niet mee. Dus toen maar vast een beetje ingepakt en opgeruimd, beetje gehangen rondom de tent, filmpjes gekeken op de ipad en aan het einde vd middag zowaar toch nog een zonnetje van achter de wolken. Toen hebben Michiel en Roemer nog even kort gezwommen. Nouja, gezwommen, ze hebben 'gepiewd'. 
"piew, je bent dood", waarna Roemer zich in het water laat vallen om gered te worden door Michiel. Overigens is hij deze week ook 2 keer echt 'gered'. Een keer toen hij overmoedig en/of enthousiast even vergeten was dat hij zonder zwemband toch echt niet bleef drijven en zó van het trapje het zwembad in sprong (vrijwel direct nadat ik gezegd had dat hij niet verder mocht dan het trapje...) en een keer dat hij struikelde en het zwembad inviel. Dus dat was best even schrikken beide keren. 
Het einde van de Italie reis komt al weer in zicht. Morgen vertrekken we voor de laatste drie nachten naar het strand bij Levanto in een b&b. Hier hebben we in 2011 ook gekampeerd, dus we kennen het dorpje en het strand al. 

  • 12 Juni 2013 - 10:44

    Truus:

    lieve familie,

    ja, die roemer belooft nog wat voor de toekomst!
    en wat een 'schattige' foto van borre op zijn knietjes; wat is hij ineens in alles gegroeid!
    zo langzaamaan begin ik jullie al te missen, maar geduld is een schone zaak....
    geniet nog even van het strandleven en een hele goede terugreis toegewenst.

    veel liefs, XXxxtr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Bali en Java, tot 11 juli reizen we rond met 3,5 persoontje (Michiel, Maya, Michelle en Minimi) en de laatste 2 weken nog zonder Maya die dan verder gaat bijbruinen en uitrusten op Bakkum...

Actief sinds 10 Nov. 2006
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 48983

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 15 Augustus 2016

Met Miss Saphire naar Frankrijk

05 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Kroatie werd Italie en Duitsland

24 Mei 2013 - 22 Juni 2013

Italie 2013

03 Mei 2012 - 30 Mei 2012

Griekenland 2012

04 September 2011 - 27 September 2011

Italië 2011

21 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: