Nusa Lempongbang - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu Nusa Lempongbang - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

Nusa Lempongbang

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

13 Juli 2008 | Indonesië, Batavia

Wederom een paradijsje gevonden!
Nog helemaal beurs en geschaafd van het surfen, zijn we gisteren aangekomen op Nusa Lempongbang, een klein rustig eilandje ten zuidoosten van Bali, ongeveer 2 uur varen. We zitten hier in een mooie baai, Mushroom Bay, in een hotel dat speciaal voor mij ontworpen is, want vol met zeemeerminnen :-).
Na de relatieve drukte van Kuta is het hier goed toeven. Het went snel om niet de hele tijd "joewantmassaag, joewanttransport, spesialpraisjustforjoe" om je heen te horen. Ben weer vermoeider dan ik dacht, want val hier continue in slaap. Michiel was vanochtend echter al vroeg uit de veren om lekker te duiken. Morgen nog vroeger op, en dan gaat hij Manta Rays zien onder water! Ben best beetje jaloers natuurlijk, maar uitslapen is toch ook wel heel fijn momenteel en hopelijk worden alle mooie koraalriffen niet zo razendsnel verpest, dat ik er na dit jaar ook nog van kan genieten.
Vanmiddag hebben we met een scooter de rest vh eiland verkend en dat was erg leuk (zie foto). Vooral toen we over een smalle brug die dit eiland verbindt met het kleiner buureiland reden, waarvan niet alle planken meer helemaal op z'n plek zaten :-).
Wat mij betreft blijven we nog wel even hier ondergedoken. Het personeel hier is ook super aardig en gezellig, een echt 'home away from home' dus. Net ontdekt dat ons hotel over internet beschikt, dus jullie hoeven ook niet versteend te blijven van berichten. misschien verleid ik M nog wel een keer een stukje te tikken. Hoop dat jullie het allen goed maken,

Veel liefs en groeten,

XM&M

• 13 Juli 2008 - 11:17

Truus:

lieve kinders,

net je berichtje geopend en weer genoten van je verhaal.
    wat lekker dat je alweer een paradijsje gevonden hebt:bofkonten! en ook nog zeemeerminnen, dus echt thuis voor jou.
    verder:luister gewoon goed naar je lichaam, dus moe:lekker rustig aan.
    heel goed dat michiel dan gaat duiken etc.
    het scooteren zal ook wel weer leuk geweest zijn. was 't fietsen nog wat michiel?
    een prachtige bikini,michelle!op die foto lijk je wel pamela anderson...+ mooi buikje.
    het weer is hier nu zonnig,17 gr. en maandag t/m woensdag zou 't nog beter worden...heerlijk!
    genieten jullie ook weer verder. xxxtr.

• 13 Juli 2008 - 14:42

José En Folkert:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn op een rustig eilandje en dat jij je er ook prettig voeld.Je zelfs thuis voelt.Je taalgebruik past zich al aan bij Aziatische begrippen.''De plankjes lagen niet allemaal op hun plaats'',i.p.v het was gammel.
    Ik hoop dat Michiel een onderwatercamera heeft en kan filmen .
    Veel plezier en bedankt voor het goede bericht.

• 13 Juli 2008 - 16:12

Cora:

Hoi :) Fijn dat jullie zo genieten: een dieper laagje ontstressen ! We hoeven geen 4 tuinen te besproeien en dat scheelt :) Maya komt morgen verslag uitbrengen en kaasfondue eten en ... misschien wel een kadootje voor haar overgang halen ?!? Lekkere vlotte meid - leuke kleindochter. Hoe zal de volgende zijn ??.... altijd goed natuurlijk, doch vast weer anders !
    Geniet lekker volop en we lezen jullie wel weer.Veel liefs, Gerrit en Cora

• 14 Juli 2008 - 07:28

Martine:

Eindelijk even tijd om je vakantieverhalen te lezen. Klinkt uitermate relaxed. En heeft natuurlijk wel goede invloed op de baby, zon zee en strand. Stay zen en geniet van het samenzijn want binnekort is dat over;-) Wanneer kom je terug? Onze shoppingdate staat nog...