Pirate's Bay - Reisverslag uit Charlotteville, Trinidad en Tobago van Michelle Berge - WaarBenJij.nu Pirate's Bay - Reisverslag uit Charlotteville, Trinidad en Tobago van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

Pirate's Bay

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

11 Juli 2007 | Trinidad en Tobago, Charlotteville

en toen brak de hemel weer open... vandaag de hele dag prachtig weer. de heuvel opgeklommen en 165 treden afgedaald naar het "afgelegen" Pirate's Bay, alweer zo'n idyllisch tobagiaans baaitje waar je als je je ogen tot spleetjes knijpt makkelijk een vergelegen vissersboot voor een piratenschip kan houden. en t mannetje naast je voor johnny depp (iets harder knijpen ;-)) lekker gezwommen en gesnorkeld (mooooooooie vissen!!! en ook een soort zeer veelkleurige kwal-vis gezien). ben inmiddels halverweg 'knielen op een bed violen', maar snap nog niet helemaal alle heisa en prijzen rondom dit boek. ben er waarschijnlijk te goddeloos voor of hou te weinig van plantjes. of allebei :-(. we zijn inmiddels ook bezig met een leuk stekje vinden voor als Maya zondag komt.
verder is het hier heerlijk saai :-):-):-)! soms voel ik al een heel oud en lang vergeten gevoel omhoog borrelen...verveling!!! yesyesyes....

• 11 Juli 2007 - 08:27

Truus:

lieve mie,

dat klinkt als een heel verwend meisje!
    en even doorlezen, wie weet gaat 't toch nog boeien.

kus,kus,

• 11 Juli 2007 - 20:21

Helga:

Lekkur hoor! Ik mis verslagen van lekkere cocktails. Komt misschien omdat ik er wel aan 1 toe ben. Ikea kwam vandaag leveren in de apo. Dat was lachen! Ik had besteld MET montage, maar dat waren ze een beetje vergeten. Gelukkig bleek Jaap een enthousiast sleutelaar, hij rukte het bijna uit mijn handen. Nu heb ik dus een bureau dat mijn ego weerspiegeld en eindelijk een bureaustoel.
    Morgen neem ik lekker een dagje vrij om bij te komen en om kleertjes te kopen voor de trouwerij van A's zus.

Hoe gaat het met M's gammelan cursus? Houdt hij je er al mee uit de slaap?

Kuzzzen!

• 15 Juli 2007 - 11:36

Mark:

Enne Michiel is zeker die pipiraat (jargon Lola !). Mooie foto's hoor !

Groetjes Mark