Het is hier verschrikkelijk! - Reisverslag uit Castara, Trinidad en Tobago van Michelle Berge - WaarBenJij.nu Het is hier verschrikkelijk! - Reisverslag uit Castara, Trinidad en Tobago van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

Het is hier verschrikkelijk!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 Juli 2007 | Trinidad en Tobago, Castara

Ik bedoel maar... palmenstranden met luchtige calypsomuziek op de achtergrond. een huisje met uitzicht over de hele baai en trappetje naar ons eigen private beach. mijn god, hoeveel erger wordt het nog? 's nachts worden we wakker van de afschuwelijk rustgevende geluiden van de branding op ditzelfde starndje. help! waar is de adrenaline rush van mijn gestressde stadsleven??? Ik ben godbeterd al halverwege mijn 548 blz tellende boek (Marisha Pessl, Calamiteiten der gevorden) en het is nog GOED ook! Ter gerustelling is de auteur een vervelend veels te jong en mooi debuterend natuurtalen, waardoor ik elk geval nog kan genieten van heerlijk diepknagende jaloezie. Oja, en ik kan bijna geen enkele internetpagina openen hier, dat draagt nog enigszins bij aan de 3 grote waardes in het leven: Irritatie, Stress en Moordneigingen . blijkbaar zitten bijna alle pagina's vol met porno in nederland, evenals ons fototoestel want foto's uploaden kan ook niet. gelukkig maar. anders werd het hier verdomd irritant idyllisch...

even later toch door slim vriendje foto's weten te plaatsen en deze pagina te openen :-) hierbij meteen ook foto van vriendjes eerste steeldrumles (a 65 TTD, gelukkig hebben we nog geen idee hoeveel euro dat is, dus dat scheelt...)

• 07 Juli 2007 - 17:04

Cora:

Dit ontstressen neemt gevaarlijke vormen aan, maar ... als je onderbewustzijn gereinigd is van al deze duistere stromingen wordt het er net zo rustig als jullie zee - we horen het wel of je dat fijn of niet-fijn vindt ! Daag - veel fijns !! Gerrit en Cora

• 08 Juli 2007 - 05:33

Guido Ten Berge:

Jeroen woensdag een beroerte heeft gehad. Op een scan wees een litteken uit dat hij er al eerder een had gehad. Klachten die hij al jarenlang had, w.o. lichte verwardheid en moeite met spreken blijken achteraf niet psychisch te zijn maar te herleiden tot deze fysieke oorzaak te hebben. Hij ligt op een speciale intensive care voor
    hersenbloedingen, want zijn bloeddruk is nog veel te hoog. Praten kan nauwelijks. Deze hersenbloeding verbaast mij eerlijk gezegd niets gezien de grote spanning die ik altijd bij hem ervaren door de dominantie waar hij zich mee liet omgeven.
    In verbinding met het Licht zenden wij hem Licht in deze cruciale periode.
    Lieve groet van ons allen,
    Guido

• 08 Juli 2007 - 19:46

Helga:

Heeeeel veeeeel sterkte met deze gruwelijke vakantie! Dan hoop ik maar dat de onze net zo erg is ;-)

• 09 Juli 2007 - 20:27

Martine :

Heb net even 5 min tijd om mijn mail te checken tussen de poepuiers en borstvoedingen door, en ik maar denken dat je op Terschelling zat.. Klinkt heel relaxed allemaal.Geniet er nog maar van.
    Bye, Martine