Naar de grote stad en weer terug... - Reisverslag uit Levanto, Italië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu Naar de grote stad en weer terug... - Reisverslag uit Levanto, Italië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

Naar de grote stad en weer terug...

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 September 2011 | Italië, Levanto

Gisteren een heerlijke klassieke stranddag gehad. Weer was precies goed, niet te warm en niet te fris. Roemer vond de zee aanvankelijk nog steeds erg eng, maar in de middag durfde hij wel op de arm mee de zee in en toen uiteindelijk ook ih water. Maar de golven op het strand bleef hij maar niks vinden. Verder heeft hij de hele dag fijn gespeeld id schaduw vd parasol in het kleine meegenomen opblaasbadje, terwijl mamma en pappa lui boekjes lazen op de strandbedjes. De camping begint nu te wennen en onthult langzaam haar charmes aan ons, nu we het hutjemutje wonen geaccepteerd hebben. Roemer zet de camping op stelten door zich luidruchtig als naakte politie op (loop)fiets "tetuutetuu" aan onze medekampeerders te presenteren... De nachten zijn heerlijk warm. Ik denk dat ik nooit eerder zo gekampeerd heb waarbij het 's nachts niet koud en klam werd. Vanochtend was het beetje bewolkt. daarom een tochtje gaan maken naar het dichtstbijzijnde stadje, La Spezia. De weg er naartoe voerde over van die typische haarspeld bergwegen. Even later zat er achterin een jongetje dat wel erg witjes zag. We zijn dus maar even gestopt om naar een graafmachine te kijken die grote happen zand en brokken asfalt opslokte en in een grote vrachtwagen gooide. Dat bracht weer wat kleur op de wangen. La Spezia lijkt een redelijk oninspirerend stadje, vooral als je aankomt wanneer net de siesta is begonnen ;-). Nu zitten we in een speeltuin bij een mooi klein parkje met oude hoge bomen. Als de winkels straks opengaan, zullen we onze stadswandeling vervolgen. Vanavond zal ik dit bericht dan posten met een wijntje op de camping. En dan weer heerlijk rozig en loom gaan slapen.

• 08 September 2011 - 08:56

Sava:

Hi Michelle,

Wat lief van jou dat je me erbij betrekt :-). Ik ben heel blij dat jullie het zo leuk vinden! Ik ben hier met Liam in het regen veel wandelingen aan het doen. Hij groeit heel hard en is super lief en grappig met zijn gezichtuitdrukkingen. Hij is altijd goed gestemd :-).
    Nog veel plezier verder, veel liefs, S.

• 08 September 2011 - 10:00

Guido Ten Berge:

Dat klink goed deze vakantie beschrijving. Blijf genieten en vooral van elkaar!