laatste dag Lovina - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu laatste dag Lovina - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

laatste dag Lovina

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

21 Juli 2008 | Indonesië, Batavia

Ben vandaag duikweduwe. Michiel is duiken in Pemuteran (voor de helft vd prijs van toen we daar al waren, samen met Maya) en vanwege de afstand pas vanavond terug. Met als bijkomend voordeel dat ik ongestoord uren kan internetten.... :-). Niet dat er veel te melden is overigens hoor, na 1 dag. Geprobeerd om alvast mijn stapel werkmail (200) wat te reduceren, maar daar heeft de vakantiepolitie een stokje voor gestoken, want die verbinding is veel te traag. Maar beter ook denk ik. Aangezien ik al mijn (15) boeken al uit heb, inclusief de laatste die ik gisteren hier gekocht had, blijft er niet veel over om te doen dan beetje zwemmen, slapen, winkelen, internetten en nog maar weer een nieuw boek aanschaffen :-).
Gisteren nog een echt toeristisch uitje gemaakt naar boeddhistische tempel en holy hot springs. Was leuk maar wel vermoeiend. Vanavond nemen we Ketut en haar familie mee uit eten en dan breken al weer de laatste 2 vakantiedagen aan. Die gaan we doorbrengen in een gehuchtje ergens in het midden van Bali, Wongayagede als ik het me goed herinner. Michiel heeft daar een overnachting kado gekregen van Olav in een mooi hotel/resort, dus het zal wel niet echt afzien worden :-).
Dank voor alle lieve reacties op mijn weblog, mede namens minimi ;-) en tot de volgende keer maar weer (als ze internet hebben in wongayagede dan he, anders wordt het toch echt na de 24e...)

XMi

  • 21 Juli 2008 - 03:18

    Truus:

    op de foto lijk je wel in trance of wordt je daar heilig? krijg je vast een "engeltje".
    eindelijk zal 't dinsdag en volgende dagen warm en zonnig weer worden; is voor jullie de overgang niet zo depri!
    morgen nog veel regen en maar 15 gr.bah
    wens michiel veel duikgenoegen en jij niet te veel shoppen,hoor.
    hopelijk hebben jullie later i/d week niet een al te vermoeiende reis...
    liefs, xtr.

  • 21 Juli 2008 - 08:03

    Helga:

    Een behouden terugreis gewenst, ik kan me niet voorstellen dat ze in dat gehucht ook internet hebben. Hoewel...luxe resort...misschien wel op de kamer ;-), kan je vanuit je bed typen.
    Hoop inderdaad dat het weer beter wordt. Ben gelukkig nog steeds tussen de buien heen kunnen fietsen. Ik zou helegaar nergens heen hebben gehoeven, maar er besloot iemand ziek te worden waardoor ik gister een dienst moest overnemen. Vanavond weer, maar die was bekend. Kan dus tot 14u30 nog een soort van w-end vieren.

    Liefs!
    Helga.

  • 21 Juli 2008 - 11:27

    José En Folkert:

    Nieuwsgierig naar waar jullie de laatste dagen verblijven, heb ik dat plaatsje op de MSN atlas opgezocht maar zelfs daar
    was het niet te vinden.
    Het lijkt er op dat de laatste dagen erg rustig zullen worden. Dat mag ook wel want de grote reisdag komt snel.Wat is die tijd omgevlogen.
    Wij wensen jullie alvast
    een hele goede reis toe en een behouden thuiskomst.
    Veel liefs en geniet nog maar even.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Bali en Java, tot 11 juli reizen we rond met 3,5 persoontje (Michiel, Maya, Michelle en Minimi) en de laatste 2 weken nog zonder Maya die dan verder gaat bijbruinen en uitrusten op Bakkum...

Actief sinds 10 Nov. 2006
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 48874

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 15 Augustus 2016

Met Miss Saphire naar Frankrijk

05 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Kroatie werd Italie en Duitsland

24 Mei 2013 - 22 Juni 2013

Italie 2013

03 Mei 2012 - 30 Mei 2012

Griekenland 2012

04 September 2011 - 27 September 2011

Italië 2011

21 Juni 2008 - 25 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: