De dagen dromen zich aaneen... - Reisverslag uit Rousset-les-Vignes, Frankrijk van Michelle Berge - WaarBenJij.nu De dagen dromen zich aaneen... - Reisverslag uit Rousset-les-Vignes, Frankrijk van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

De dagen dromen zich aaneen...

Blijf op de hoogte en volg Michelle

09 Augustus 2016 | Frankrijk, Rousset-les-Vignes

Al weer 5 dagen hier.
Alles gaat traag en snel tegelijk. wat is het toch heerlijk als bijna niks 'moet' en dat wat dan toch nog moet (eten en afwassen enzo) op een rustig tempo en een eigen moment mag plaats vinden.
Vandaag hebben Maaike en Bent even een dagje vrij van ons drukke gezelschap ;-) en doen wij een dagje camping rommelen. Toevallig net nu een bewolkte dag. En helaas waren de bij aankomst meteen gemaakte vriendjes van Roemer ook nu net vandaag weer vertrokken.
Afgelopen dagen waren ondanks het rustige tempo toch heel vol, dus dan gaat de tijd snel. Zo'n rommeldagje is dan heel fijn. Lekker gerend (alhoewel 'sjokken' de activiteit bij deze temperaturen ondanks de wolken toch nog het beste omschrijft).
De wolken maakten het zwemmen wat fris, maar de ipad bracht uitkomst. En straks eindelijk eens op tijd naar bed ;-).

• 09 Augustus 2016 - 18:44

Cora:

Dat klinkt allemaal gezellig, warm + nat op zijn tijd, leuke kinderdingen, wijntjes, leve de iPad ook toch wel :)) Fijn dat jullie genieten ... ga zo door !
    Hier kost het weer meer moeite om zomers te zijn - nog niet veel dunne kleren aan gehad - wel voor 4 euro een prachtige wintertrui gekocht !
    Liefs voor allen,
    Cora

• 09 Augustus 2016 - 19:41

Truus:

dag lieve familie(s)

in een keer 4 dagen tegelijk en het klinkt allemaal fantastisch...
    alleen jammer voor maaike en ik hoop dat haar oog snel weer beter is; sterkte!

blijf door genieten en ik zie uit naar 't vlg. verhaal.

XXxxx

• 09 Augustus 2016 - 19:44

Helga:

He Cora! Die trui had ik vandaag nodig! Buiten èn binnen, gelukkig ervaren de nieuwe tijdelijke collega's de airco ook als een gruwel dus ging deze snel uit. Net genoeg voor het opvangen van een opvlieger.

Klinkt allemaal erg fijn daar. Ik was even bezorgd omdat ik een paar dagen niets hoorde / las. De stoere vrouw alleen gewomanapt incl haar bloedjes van kinderen? Tewerkgesteld op een wijnboerderij, alleen maar druiven mogen plukken? Gelukkig slurp je het product aan de rand van een zwembad. Vergeet niet alle trinkets in de kastjes op te bergen alvorens weer op huis aan te gaan. Het slaapt gewoon echt klote op een antieke chamberpot, schemerlamp en 30 delig bloemetjesservies.

Blijf zo genieten en geef Maaike een dikke knuffel van me! Ook aan Bent, Roemer en Borre, maar wel met mate. Ik wil geen trauma's over een enge (stief)tante met eeehh...kattenharen op haar kin? veroorzaken.

• 13 Augustus 2016 - 02:32

Helga:

Anne? Volgens mij ben je in de war.