aan de rivier l'Eygues - Reisverslag uit Nyons, Frankrijk van Michelle Berge - WaarBenJij.nu aan de rivier l'Eygues - Reisverslag uit Nyons, Frankrijk van Michelle Berge - WaarBenJij.nu

aan de rivier l'Eygues

Blijf op de hoogte en volg Michelle

08 Augustus 2016 | Frankrijk, Nyons

Zondag rustdag.
Maaike vond een mooie plek aan rivier de Lez, waar ondanks de droogte de rivier nog diep genoeg was om vanaf de rotsen een bommetje te maken. Lamzac uitgeprobeerd (fijn) en boekjes gelezen afgewisseld met oververhitte lijven in de rivier annex modderbad dompelen. kindjes heerlijk gespeeld in het water.
Wel echt naar is dat Maaike al een paar dagen een dik ontstoken oog heeft wat veel pijn doet. In de ochtend zit het helemaal dicht en dat wordt dan in de loop van de dag ietsjes beter. Vandaag toch maar een afspraak met de dokter gemaakt. Dat leidde natuurlijk tot een overdosis medicatie die hopelijk wel de klus gaat klaren. Ondertussen ging ik met Bent, Roemer en Borre nogmaals naar de kermis in Valreas. Wat redelijk deprimerend was, want elke attractie zorgde alleen maar voor zeuren om meer bij mijn kinderen :-(.
Daarna weer wijntjes, lekker eten en ietsjes eerder naar bed ;-).